Sunday, November 12, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ


ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στο ιστολόγιο “Ρωμαίικο Οδοιπορικό” διαβάσαμε το ακόλουθο αξιόλογο άρθρο:

«Τούς ἀνθρώπους τούς δέχομαι πρός μετάνοια, ὄχι τή διαστροφή τους. Ὄχι γιά νά διατηροῦν τήν ἀσθένειά τους καί νά βρίζουν τή θεραπευτική μέθοδο πού χρησιμοποιεῖ ἡ Ἐκκλησία»!

Εἶναι κοινὴ διαπίστωση τῆς γρηγορούσας δογματικῆς συνείδησης τοῦ πληρώματος τῆς  Ἐκκλησίας, ὅτι δυστυχῶς ὁρισμένοι θεολόγοι καὶ κληρικοί, μὲ περίεργες δηλώσεις καὶ ἐκδόσεις βιβλίων (ὅπως πχ τὸ βιβλίο: «Ἕλξη καὶ πάθος»), παρερμηνεύουν τὴν διδασκαλία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας σχετικὰ μὲ τὴν ὁμοφυλοφιλία! Ἀθετώντας τὴν πατερικὴ θεραπευτικὴ ἀγωγὴ τῶν θεοφόρων Ἁγίων, φθάνουν στὴν στρέβλωση τῶν νοημάτων καὶ στὴν ἀμφισβήτηση τῶν ἁγίων Γραφῶν! Ἔχουμε λοιπὸν συγκεντρώσει ὁρισμένες ἀναρτήσεις, οἱ ὁποῖες ἀναιροῦν κάθε φιλελεύθερη ἑρμηνευτική τῆς ὁμοφυλοφιλίας.

Ἐπιτέλους ἡ Ἐκκλησία θὰ πρέπει νὰ διατρανώσει ξεκάθαρα τὴν θέση της, γιατί ὅπως πολὺ ὀρθὰ ἐπεσήμανε ὁ π. Κωνσταντῖνος Στρατηγόπουλος: «Κι ἐδῶ εἶναι ἡ ἀκραία διαστροφή πιά, νά ποῦν ἡ Ἐκκλησία πρέπει νά δεχτεῖ κι αὐτούς τούς συμπαθεῖς ἀνθρώπους. Ὄχι δέν εἶναι καθόλου συμπαθής ἡ διαστροφή αὐτή καί τούς ἀνθρώπους τούς δέχομαι ὄχι ὅμως τή διαστροφή τους καί τούς δέχομαι πρός μετάνοια. Τό νοσοκομεῖο δέχεται ἀνθρώπους πρός θεραπεία, ὄχι γιά νά μείνουν μέσα ἐκεῖ πέρα νά διατηροῦν τήν ἀσθένειά τους καί νά βρίζουν τή θεραπευτική μέθοδο πού χρησιμοποιεῖ τό νοσοκομεῖο. Ἔτσι θέλουν, ἀλλά δέν μποροῦν νά παίξουν μέ τά γεγονότα αὐτά. Νά εἴμαστε σαφεῖς δηλαδή καί δέν μπορῶ νά πέφτω σέ συμπαθητικές, δημοκρατικές ἐκφράσεις. Εἶναι πολύ ἀνόητο νά κάνουμε αὐτή τήν κατάσταση, γιά νά φανοῦμε καλοί μέ τόν κόσμο. Δέν φαινόμαστε καλοί μέ τόν κόσμο».  

Δεῖτε τὶς ἀναρτήσεις:
)




)

Like
Το δικό μας σχόλιο.

Ο π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος και το ιστολόγιο “Ρωμαίικο οδοιπορικό” θέτουν το θέμα στη σωστή του βάση.

Οι ομοφυλόφιλοι οφείλουν να αντιληφθούν ότι η αμαρτία της ομοφυλοφιλίας τους χωρίζει αποφασιστικά από το Θεό. Επομένως, αν αγαπούν τον Χριστό και αν δεν θέλουν να χάσουν την ψυχή τους, οφείλουν -χωρίς καμία χρονοτριβή- να ευθυγραμμίσουν τη ζωή τους σύμφωνα με τις επιταγές του Ευαγγελίου. 

Οφείλουν να σταματήσουν να επιδίδονται σε αυτή την αμαρτία, οφείλουν να εξομολογηθούν τις όποιες τυχόν πτώσεις τους και οφείλουν να αγωνιστούν μέχρι το τέλος της ζωής τους για να καταπολεμούν το φοβερό αυτό πάθος εν έργω, εν λόγω και εν διανοία.

Οι συζητήσεις αν το αμάρτημα αυτό είναι απλά πάθος ή αν υπάρχει βιολογική εξήγηση για το λόγο που κάποιοι έχουν ομοφυλόφιλες τάσεις, είναι besides the point.

Αυτό που μετρά είναι ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν ομοφυλόφιλη έλξη. Όπως οι ετεροφυλόφιλοι οφείλουν να τιθασσεύουν την αμαρτητική ροπή εν έργω, εν λόγω και εν διανοία, το ίδιο ακριβώς οφείλουν να κάνουν και οι ομοφυλόφιλοι ασχέτως του αν η ροπή προς την ομοφυλοφιλία έχει αποκλειστική αιτία την ελεύθερη τους βούληση ή αν έχει και βιολογική εξήγηση.

Ακόμη και αν τυχόν η επιστήμη σε κάποια στιγμή αποδείξει ότι υπάρχουν βιολογικοί λόγοι για τους οποίους κάποιοι έχουν ομοφυλοφιλική τάση, ακόμη και τότε οι ομοφυλόφιλοι ουδόλως νομιμοποιούνται να αμαρτάνουν.

Όλοι συμφωνούμε ότι υπάρχει φυσική έλξη  μεταξύ των δύο φύλων.

Εκτός, όμως, από τους Νεονικολαίτες κανένας συνειδητός χριστιανός δεν διανοείται να πει ότι είναι εντάξει ο άνθρωπος να έχει προγαμιαίες ή εξωγαμιαίες σχέσεις.

Το ίδιο -ή μάλλον πολλώ μάλλον- ασφαλώς ισχύει και για τους ομοφυλόφιλους. Από χριστιανικής σκοπιάς δεν είναι αναγκαίο να διερευνούμε για ποιο λόγο έχουν ομοφυλοφιλικές τάσεις. Αυτό που ενδιαφέρει την Εκκλησία είναι ότι η ομοφυλοφιλία είναι πάθος και μάλιστα πάθος που χωρίζει τον άνθρωπο αποφασιστικά από το Θεό. 

Τα λοιπά εκ του πονηρού.

Θα δούμε αύριο πώς πρέπει η Εκκλησία να αντιδράσει στις ετεροδιδασκαλίες του π. Βασίλειου Θερμού και των Νεονικολαιτών που αφορούν το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, αλλά και τα άλλα σαρκικά πάθη. 

No comments:

Post a Comment